• DE VOORBEREIDING
  • TIJDENS JE REIS
  • NA JE REIS

 

 

TIJDENS JE REIS

Contactmomenten

Er zijn een paar contactmomenten met je Nederlandse coach van DARE2GO per telefoon, Skype, e-mail of ‘Whapsapp’. Van tevoren spreek je af wanneer die momenten ongeveer zijn. En is het buiten deze momenten nodig, dan geef je dat aan bij je coach. Zo bekijk je samen of jouw missie nog op koers ligt. Voor noodgevallen is een van de coaches 24 uur per dag bereikbaar per telefoon.

DARE2GO biedt je ook een platform om contact te houden met je omgeving. Via de website, sociale media en blogs kun je berichten posten. Zo houd je jouw omgeving op de hoogte van je avonturen. Deze blogs worden ook door DARE2GO gelezen en daarmee volgt je coach ook je belevenissen op het project.

 

Begeleiding ter plekke

Bij het project waar je verblijft is een persoon aangesteld als jouw begeleider. Deze persoon ontvangt je wanneer je bij het project aankomt, introduceert je en je kunt er terecht voor al je vragen.

DARE2GO weet wie dit is en heeft voor je vertrekt contact met deze persoon over je komst.

“Tijdens mijn vrijwilligerswerk in Malawi was er geregeld contact tussen DARE2GO en mij waarbij ik al mijn vragen kon stellen. Toen er moeilijke situaties ontstonden waren de coaches nauw betrokken en stonden ze paraat” Carla

begeleiding dare2go buitenlandReisblog
carla in malawi

 

 

BEKIJK ALLES
Nieuwe plannen Edukans - DARE2GO
Stichting Jongeren & Missie | DARE2GO gaat over naar Edukans
KloosterBoerderijFestival 20-27 juli 2016
Internationaal Missionair JongerenKamp in Polen – Zomer 2016
BEKIJK ALLES